ضمن سلام وخسته نباشید به کلیه همکاران نمرات اختصاص یافته به سطوح شناختی دروس ریاضی خدمتتان تقدیم میگردد:
1)دانش: ازدانش آموزان خواسته شود آنچه را که آموخته اند دقیقا ارایه دهند.مانندتعاریف-متون-صورت قضایا و...
2)درک وفهم:دانش آموزان به شکلی مورد ارزیابی قرارگیرند که آنچه را درکتاب درسی فرا گرفته اند با بیان خود توضیح دهند.
3)کاربرد:دانش آموزان با سوالاتی مواجه شوند که برای پاسخ آنها بایستی ازاصول علمی وقضایا و فرضیه هایی که فراگرفته اند استفاده نمایند.
4)تجزیه وتحلیل: برای ارزیابی دانش آموزان در خصوص کسب مهارتهای بالا لازم است سوالاتی ارائه گردد که فرا گیران بتوانند نسبت به تجزیه وتحلیل معلومات خود وایجاد ارتباط منطقی بین اجزاء وبین هرجزء با کل بپردازد.
5)ترکیب:دانش آموزان با سئوالاتی مواجه شوند که بتوانند با اجزاء ارائه شده آن یک مفهوم جدید و نو ظهور را ارائه دهد.
6)ارزشیابی:ارائه سئوالات به گونه ای که دانش آموز توانایی داوری و قضاوت در باره ارزشها و اندیشه ها وروشها وراه حلهای گوناگون را برای هدفی معین داشته باشد.
ردیف نام درس دانش درک وفهم کاربرد تجزیه وتحلیل ترکیب ارزشیابی جمع نمرات 1 ریاضی 1و2و3 3 6.5 6.5 1.75 1.25 1 20 2 هندسه 1و2 3 6.5 6.5 1.75 1.25 1 20 3 جبر وحسابان 3 6.5 6.5 1.75 1.25 1 20 4 آمار 4 6.5 7 1 75. 75. 20 5 ریاضی عمومی 1و2 2 5.25 5.25 1 75. 75. 15 6 دیفرانسیل وگسسته و تحلیلی وریاضی پایه 2 5.25 5.25 1 75. 75. 15
گروه ریاضی شهرستان دورود